کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان

آنچه در این مطلب میخوانید

در سالهای اخیر خدمات مربوط به دندان در کلینیک های دندان پزشکی فقط محدود به عصب کشی، کشیدن دندان، پر کردن دندان و دندان مصنوعی نمی شود. در شرایط کنونی طیف گسترده ای از خدمات با تجهیزات روز دنیا در کلینیک های معتبر ارائه می شود که در کنار درمان مشکلات دندان و لثه به زیبایی دهان و دندان نیز توجه می کنند. اما در تعداد زیادی از این کلینیک ها و مراکز تخصصی دهان و دندان تمام خدمات مربوط به دندان به صورت متمرکز ارائه نمی شود و یا ساعات ارائه خدمت بسیار محدود و نامناسب است. همه اینها باعث می شود که اهمیت شناخت یک مرکز دندانپزشکی شبانه روزی حرفه ای مانند کلینیک بابکان چندین برابر شود.

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان خدمات دهان و دندان به صورت تمام وقت و شبانه روزی ارائه می شود. همچنین مجموعه بسیاری از خدمات دهان و دندان را پوشش می دهد از جمله دندانپزشکی اطفال تا تمام جراحی ها و امور زیبایی دهان و دندان. در ادامه باهم مروری خواهیم داشت بر خدمات کلینیک بابکان، زمان بندی این کلینیک، راه های ارتباطی و …

خدمات کلینیک دندانپزشکی بابکان

همانطور که در شروع اشاره کردیم، این کلینیک مجموعه کاملی از خدمات دهان و دندان را ارائه می کند تا خیال مراجعین راحت باشد و زمان بندی بهتری داشته باشند. همچنین از نظر هماهنگی و ترتیب مراحل درمان به مشکلی برخورد نکنند.

دندانپزشکان حرفه ای و با تجربه کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان با استفاده از تجهیزات مجهز و پیشرفته دنیا، در این کلینیک خدمات زیر را ارئه می کنند :

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از خدمان دندانپزشکی شبانه روزی کلینیک بابکان

استفاده از روش ایمپلنت برای جایگزین کردن یک تاج دندان مصنوعی به جای دندان خراب شده، از روش‌های بسیار کاربردی و مورد استقبال می باشد. در این روش ابتدا یک میله با حالت پیچی شکل توسط عمل جراحی درون لثه و استخوان فک قرار می گیرد. این میله پیچی بعد از جوش خوردن با استخوان فک توانایی نگه داشتن تاج دندان را دارد و باعث می شود فرد به راحتی به خوردن و آشامیدن بپردازد و فضای خالی بین دندان‌هایش وجود نداشته باشد. در کلینیک بابکان تمام مراحل ایمپلنت به صورت کامل انجام می شود.

انجام ایمپلنت دندان توسط دکتر امید امیر بنده

نمونه درمان ایمپلنت توسط کلینیک بابکان

ارتودنسی

ارتودنسی دندان یکی از خدمان دندانپزشکی شبانه روزی کلینیک بابکان

مطمئنا با افرادی مواجه شده اید که وقتی لبخند می زنند یا صحبت می کنند، دندان های یکنواخت و منظم آنها توجه شما را جلب کند. فرآیندی که برای صاف و منظم کردن دندان ها به عنوان درمان استفاده می شود، ارتودنسی است. این روش درمانی با کمک وسیله ارتودنسی انجام می شود که آن را متخصص دندانپزشکی داخل دهان قرار می دهد. روش مرسومی که شاید نام آن را شنیده باشید، استفاده از سیم یا براکت برای انجام ارتودنسی می باشد. در مجموعه بابکان، فرآیند ارتودنسی با مراقبت هرچه بالاتر از دندان های مراجعین همراه با روش های بسیار مختلف انجام می شود.

انجام ارتودنسی توسط دکتر حجت درویش پور

نمونه درمان ارتودنسی در کلینیک بابکان

لمینت دندان

در کنار نظم دندان ها، رنگ تمیز و درخشان آنها نیز مورد توجه افراد بسیار زیادی می باشد. اگر جز آن دسته از افراد هستید که می خواهید با استفاده از لمینت های سرامیکی معروف به ونیر سرامیکی، ویژگی های ظاهری دندان خود از جمله رنگ، اندازه، شکل و طول آن را تغییر دهید، می توانید در دندانپزشکی بابکان از مجموعه این خدمات بهره ببرید.

در کلینیک بابکان فرآیند لمینت دندان با توجه به شرایط دندان فرد انجام می شود و در تمام موارد، تراشیدن دندان صورت نمی گیرد و آماده سازی دندان به روش های دیگری نیز صورت می پذیرد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اتصال خوب و محکم لمینت و دندان طبیعی بسیار اهمیت دارد و اگر به خوبی انجام نشود، مشکلات بعدی را بوجود می آورد.

مراجعین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان به دلایلی مانند سفید کردن دندان ها، اصلاح لبه های دندان، بلندتر یا بزرگتر کردن دندان، ترمیم دندان های لپ پر شده یا شکسته، پر کردن فضای بین دندان ها و ساختن ظاهری یکدست و یکنواخت برای دندان ها، تصمیم به انجام لمینت می گیرند.

انجام لمینت توسط پزشک کیلینیک بابکان

نمونه درمان لمینت کلینیک بابکان

جراحی لثه

یکی از درمان های مهم در زمینه دهان و دندان انجام جراحی لثه به خاطر مشکلات متفاوت است. معمولا مشکلات لثه بر اثر مواردی چون تجمع پلاک و باکتری ها در دهان، عوارض داروها و یا تاثیر بیماری های مزمن می باشد. جراحی لثه با توجه به نوع مشکلی که برای فرد وجود دارد به چند دسته تقسیم می شود :

  1. جراحی کوچک کردن فلپ لثه (پاکت اطراف دندان)
  2. جراحی افزایش طول تاج دندان
  3. جراحی بازسازی لثه
  4. پیوند بافت نرم

انجام جراحی لثه توسط پزشک کلینیک بابکان

روکش دندان

برای دندان هایی که مقدار زیادی از تاج آنها تخریب شده است و امکان پر کردن آنها وجود ندارد و نیاز است که از بخش باقی مانده دندان محافظت شود. در چنین مواردی از روکش دندان استفاده می شود که تاج دندان را به طور کامل در بر می گیرد و به تاج مصنوعی نیز شناخته می شود. در کنار موارد درمانی و حفاظتی، برای موارد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس نیز استفاده می شود.

برای ساخت و استفاده از روکش با توجه به هزینه، نوع دندان و شرایط مختلف، فلزاتی مانند طلا، پرسلن، سرامیک و استیل استفاده می شود. هر کدام از این فلزات ویژگی های خود رو دارد. برای مثال طلا مقاوم در برابر فشار و ضربه است و طول عمر بالایی دارد، اما رنگ آن زرد است و هزینه بالایی را نیاز دارد.

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان یکی از خدمان دندانپزشکی شبانه روزی کلینیک بابکان

کاملا واضح و شفاف است که شرایط درمان بیماری ها و مشکلات جسمی در کودکان به مراتب سخت و تخصصی تر از حوزه بزرگسالان است. به همین خاطر نیاز است که برای انجام امور مربوط به دهان و دندان کودکان حتما از دندانپزشک متخصص در این زمینه استفاده شود که علاوه بر توانایی های خاص، قدرت تعامل خوب و مناسبی با کودکان داشته باشد و روانشناسی کودک را بداند. با توجه به اهمیت این تخصص، در کلینیک بابکان به صورت اختصاصی دندانپزشک کودکان به ارائه خدمت می پردازد.

برخی از مهمترین خدمات کلینیک دندانپزشکی بابکان را با هم مرور کردیم که در کنار موارد دیگری چون عصب کشی دندان و بلیچینگ دندان، این مجموعه در زمینه مشاوره، آموزش و راهنمایی نیز به مراجعه کنندگان کمک می کند.

توضیح نحوه عصب کشی دندان کودک توسط متخصص دندانپزشکی اطفال دکتر نغمه بهارلو

انواع تخصص فعال در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان

ناحیه دهان و دندان جزء قسمت های بسیار حساس و مهم بدن است که هر مشکل و درمان آن باید به صورت تخصصی مورد معاینه و درمان قرار بگیرد. موردی که در همه جا متاسفانه رعایت نمی شود و برخی از مشکلات دهان و دندان فرد توسط پزشکی که در زمینه دیگری متفاوت با مشکل بوجود آمده تخصص دارد، درمان می شود. در دندانپزشکی بابکان مجموعه زیادی از دندانپزشکان متخصص در حوزه های مختلف وجود دارند که تعدادی از این تخصص ها شامل موارد زیر است :

دندانپزشک عمومی یکی از خدمان دندانپزشکی شبانه روزی کلینیک بابکان

  • دندانپزشک عمومی (دکتر علی معافی، دکتر هادی امیدی، دکتر ذبیحی، دکتر نوراللهی، دکتر ایرج عطااللهی، دکتر میرزاین، دکتر رشا خوشقدم، دکتر مرجان گل میرزایی)
  • متخصص پریو (دکتر امید امیر بنده)
  • متخصص فک و صورت (دکتر آرمان ترابی)
  • متخصص ارتودنسی (دکتر حجت درویش پور)
  • متخصص درمان ریشه (دکتر روح اله برغمدی)
  • متخصص اطفال (دکتر نغمه بهارلو)
  • متخصص پروتز (دکتر حمیدرضا ارباب)

برای اطلاعات بیشتر: تیم دندانپزشکی کلینیک بابکان

زمان کاری کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان

از دیگر اهدافی که در این کلینیک در نظر گرفته شده است، ارائه خدمات در زمان های گسترده برای مراجعین می باشد، تا شرایط شغلی و زندگی باعث محدودیت افراد نشود و بتوانند در زمان های آزاد خود برای ارتقاء سلامت و زیبایی دهان و دندان خود به دندانپزشکی بابکان مراجعه کنند.

ساعت کاری در این کلینیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب (ساعت ۲۲) برای تمام خدمات و از ساعت ۱۰ شب تا ۹ صبح برای خدمات ضروری مانند درمان دندان درد شدید و ناگهانی در شب و در تمام روزهای هفته حتی جمعه ها می باشد. برای اطلاع از زمان بندی حضور متخصصین و نوبت گیری نیز می توانید به صفحه اول سایت کلینیک دندانپزشکی بابکان مراجعه نمایید.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بابکان در روزهای تعطیل و حتی تعطیلات رسمی و مناسبتها مانند تعطیلات عید نوروز، ولادت ها و شهادتها نیز آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

آدرس و راه های دسترسی

این مجموعه در شهر شهریار و شهرک صدف واقع شده است. به همین خاطر امکان نوبت گیری برای افراد ساکن شهریار، اندیشه، کرج و حتی غرب تهران فراهم می باشد.

  • نشانی کامل : شهریار، شهرک صدف جنب بیمارستان تخصصی نور، بلوار توحید، درمانگاه دندانپزشکی بابکان.
  • شماره تماس : ۲۰-۶۵۵۶۷۰۱۰-۰۲۱
مقالات مرتبط

اشتراک گذاری مطلب در :

آنچه در این مطلب میخوانید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahsa
mahsa
1 سال قبل

سلام روزتون بخیر
ساعت کار چجوریه ؟
جمعه ها هم باز هستین؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x