عصب کشی یا درمان ریشه:

عصب کشی یا درمان ریشه را اینگونه ترجمه می کنند

عصب کشی (به انگلیسی: Endodontic therapy)‏ یا درمان ریشه (به انگلیسی: root canal therapy که در فارسی گاه به آن «روت کانال» گفته می‌شود)‏
یک سری اعمالی است که در طی آن مواد عفونی موجود در (پالپ) مغز دندان خارج می‌شود تا دندان از آسیب بیشتر میکرب‌ها در امان بماند.
کانال های ریشه و حفره تاجی آن که حفره‌های آناتومیکی در دندان هستند و به طور طبیعی بافت‌های عصبی و رگ‌های خونی را در خود جای می‌دهند، عفونی می گردند.

عامل این عفونت در اکثر موارد پوسیدگی های توسعه یافته به ناحیه پالپ دندان است.
در هنگام عصب‌کشی این مواد که شکل عفونی بخود گرفته اند، به طور کامل برداشته و تخلیه می‌شوند و سپس حفره و کانال باقی مانده شکل دهی، شستشو و تمیز می‌ گردند.

بعد از پر کردن ریشه، تاج را با ماده‌ای (مثل آمالگام یا کامپوزیت ) ترمیم می‌کنند.
بعد از عصب کشی یا درمان ریشه، دندان فاقد حس میگردد و اگر بعد از این مرحله از درمان، دندان عفونی شود باید تحت عمل جراحی انتهای ریشه قرار گیرد.
لازم به ذکر است که عصب کشی دندان واقعی یا درمان ریشه در کلینیک دندانپزشکی در اندیشه شهریار بوسیله سه دستگاه لیزرکم توان برای استریل داخل کانال، اپکس فایندر برای تعیین دقیق تر طول کانال و موتور هوشمند اندو روتاری جهت پاکسازی دقیق تر کانال ها انجام میگردد.

ضمنا فراموش نکنیم که اعتماد شما به دندانپزشکتان در جلوگیری از کاهش آستانه درد عصب کشی دندان موثر و درمانتان را بهتر پیش خواهد برد و اعتماد شما برترین و موثرترین و پیشرفته ترین ابزار درمان دندانپزشکتان است و همچنین عمر دندان عصب کشی شده را بیشتر میکند.
مراحل عصب کشی دندان عفونی کمی طولانی تر است، چون ابتدا باید عفونت ایجاد شده را از بین برد و سپس عصب کشی دندان واقعی انجام شود در غیر این صورت
هم در طی عصب کشی و هم بعد از آن عصب کشی دندان درد دارد.دندانپزشک در اندیشه شهریار روکش دندان بعد از عصب کشی انجام میشود.
لیست دندانپزشکان شهریار در سایت موجود میباشد.

بدبن وسیله اعلام میگردد کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی اندیشه برای خدمت گذاری به تمامی هموطنان به صورت شبانه روزی آماده میباشد.عصب کشی دندان در خانه امکان پذیر نمیباشد.

کلیه خدمات دندانپزشکی در کلینیک بابکان
دندانپزشکی شبانه روزی در شهریار